تکیه کلام...!

 

“دوستت دارم”

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!



نظرات شما عزیزان:

mehdi lovepuk
ساعت18:56---19 شهريور 1391
پس اعتماد نکن به کلمات

محدثه
ساعت23:07---12 شهريور 1391
سلام گلم ببخشید من چند روزی نتونستم بیام نت ببخشید گلم که بهت سرنزدم

ساناز
ساعت12:50---10 شهريور 1391
چگونه می شود از خدا گرفت چیزی را که نمی دهد ؟؟
می گویند قسمت نیست، حکمت است...
من قسمت و حکمت نمی فهمم...
تو خدایی...
طاقــــت را مـــی فهمـــی...مــــگر نــــه ؟؟!!


ساناز
ساعت12:29---7 شهريور 1391
پیچَکے میشَوم وحشے

میپیچَم بہ پَر و پآے ثآنیہ هآیَت

تآ حَتے نَتوـآنے آنے

بے مَـטּ بودטּ رـآ زندگے کُنے
خیلی قشنگ بود اره بی جهت تکیه کرده بودیم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,ساعت | 12:50 نویسنده | ღZAHRAღ |