چروک...!

 

خوﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﻫﻴﭻ ﺁﺩﻣﻲ ﻧﭽﭙﺎﻧﻴﺪ !!!


ﺟﺎ ﻧﻤﻴﺸﻮﻳﺪ ، ﭼﺮﻭﮎ ﻣﻴﺸﻮﻳﺪ فقط …!



نظرات شما عزیزان:

♥وقتی تو هستی قلبم اروم میگیره♥
ساعت17:15---11 اسفند 1392
سلام امیدوارم حالتون خوب باشد من محمدم خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی مرسی...و اما وبلاگ من سعی دارم وبلاگت قشنگ بشه من نظر خودم و میدم..وبلاگ قشنکه اما یه کن غمگین امیداوام خودتون اینط.ر نباشین سعی کنید شاد باشبد اگر تظاهر به غمگین بودن کنید حالتون خدای نکرده بد میشود شعی کنید شاد باشید وهرچیزی که شمارو شاد میکند پی همون برید بخدا دنیا ارزش غصه خوردن و نداره شاد باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت | 20:24 نویسنده | ღZAHRAღ |